A kanadaiak mostantól kevesebbszer élnek házaséletet – ja, nem…

Már megint kiderült, hogy az embernél csak egy rosszabb van – a sok ember. Új reklámkampány jelent meg ugyanis Vancouverben, melynek derék kitalálói arra kívánják rávenni a gyanútlan járókelőket, hogy kevesebb gyermeket vállaljanak. Leginkább csak egyet – írja a Huffingtonpost.

A kampányt egy amerikai NGO, bizonyos World Population Balance finanszírozza azzal a szlogennel, hogy

„a legszebb ajándék, amit gyermekednek adhatsz, az az, hogy nem vállalsz még egyet”, valamint: „a megőrzés fogamzásgátlással kezdődik”.

A társaság 1992-es megalakulása óta a Föld túlnépesedési kérdését hivatott megoldani. Ars poeticájuk szerint küldetésük az, hogy olyan utat jelöljenek ki az emberi civilizáció számára, amely jólétre vezet, illetve egészséges bolygót eredményez – ahelyett, hogy még nagyobb nyomort idézne elő.

A túlnépesedés problémájának ilyen radikális megoldása keresztény nézőpontból természetesen elfogadhatatlan.

A probléma ráadásul nem pusztán a túl sok emberből fakad, sőt – ha már környezetvédelem – a túlnépesedés a legkevésbé problematikus faktor a felmelegedés ügyében. (A Twittert egyébként elöntötték a reklámokat bíráló posztok, melyek szerzői rasszistának, de legalábbis eugenikai szempontoktól terhesnek titulálták a kampányt.)

A témában elmélyedők számára világosan kiderül, hogy a világ alapvető gazdasági berendezkedése – mely szinte elválaszthatatlanul egybeépült az igazságtalan elosztással, sokkal inkább felelőssé tehető a környezeti terhelésért; miközben egyébként a Föld nemcsak a jelenlegi populáció szükségleteit volna képes biztosítani, de még egy annál sokkal nagyobbéit is…

 

Teremtésvédelemmel foglalkozó cikkeinket itt olvashatják.

Kapcsolódó, olvasásra ajánlott írásaink:

Nem kell szülni, nem fog fájni!

Egyél embert! – az jót tesz a tulipánnak

 

Kiemelt képünk forrása a World Population Balance.

Iratkozzon fel hírlevelünkre