Hódító útra indulnak a magyar divatmárkák


Hirdetés

Az együttműködés keretében a nemzetközi szinten is első számú divatkamara három éven keresztül stratégiai partnerként támogatja majd a magyar divat fejlődését. Az együttműködés első állomásaként mentorprogram indul, amelynek keretében a szakmai kritériumrendszer alapján kiválasztott tervezők az olasz kamara képviseletében Budapestre látogató mentorral megkezdik a munkát, felmérik a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit.

Divatipari szakértők bevonásával közvetlenül a Budapest Central European Fashion Weeket követően megkezdődik a közös munka, melynek célja, hogy a szakmai támogatásnak köszönhetően az egyes márkák alkalmassá és képessé váljanak arra, hogy kilépjenek a nemzetközi piacra.

A mentorprogramba kiválasztott márkák: az Abodi, a Je Suis Belle, a Celeni, az Artista, a Dora Zsigmond, a Cukovy, a Tomcsanyi és az Elysian.

.

 

(MTI)


Hirdetés

'Fel a tetejéhez' gomb