Csúnyán ráfaragott a genderlobbira a Nickelodeon

A Nickelodeon átlagos nézettsége 1,3 millió volt 2017 júliusában, de a folyamatos érzékenyítés miatt a 2021 júniusi átlagos nézettsége 372 ezerre esett vissza – írta meg a V4NA.com. Mint írják, egyre inkább bebizonyosodik, hogy a Nickelodeon által is támogatott erőteljes genderlobbi negatív hatással van a csatorna megítélésére és a nézettségi adataira is.

Az elmúlt két hétben a Nickelodeon és a Nickelodeon Junior csatornán is közvetítették azokat a kisfilmeket, amelyekben a transzneműek, pánszexuálisok és az összes LMBTQ elfogadására érzékenyítenek. Mint arról beszámoltunk, a Pride hónap alkalmából kezdte el ismét érzékenyíteni a gyerekeket több mesecsatorna.

Olyan érzékenyítő videókat készített a gyerekeknek, amelyekben szerepel a Black Lives Matter mozgalom és egy ijesztő drag queen is,

Nina West baloldali aktivista személyében. A Pride Song-videóban a meleg büszkeség zászlajának színeit magyarázza el egy dalban a drag queen, gyomorforgató módon.

Megalkották a Nina West mesefiguráját is, amelyik az egyik videóban bemutatja az LMBTQ-csoportokat, majd arról énekel, hogy ebben a családban két anyuka van, abban meg két apuka, és mennyire szeretik egymást. Az elfogadás zászlaja alatt mutat be a videó a pedofília határát súroló tartalmakat, mesébe csomagolva. Ugyanebben egy transznemű hódot is meg lehet figyelni, amelynek még látszódnak a műtéti hegek a mellén.

A V4NA cikkében emlékeztet arra, hogy a videókat azt követően hozták nyilvánosságra, hogy a csatorna nyíltan ünnepelni kezdte a Pride hónapot, és a Nickelodeon kijelentette, a népszerű mesehős, Spongyabob homoszexuális. A vállalat azt is bejelentette, hogy újraindítja a Rugrats című sorozatot, de nem a régi, 2004-ben abbahagyott formában. Most a főszereplők édesanyjából leszbikus szülőt csinálnak…

Mindezt azonban nem nézik jó szemmel a jó érzésű, hagyományos családmodellben hívő anyák és apák. Így a csatorna nézettsége annak ellenére is csökkent, hogy az anyavállalat, a ViacomCBS szerződést kötött a Paramount+ műsorszolgáltatóval. Ezzel az volt a céljuk, hogy több száz órányi, a Nickelodeon által készített filmet tegyenek elérhetővé a platform könyvtárában.

A Pride hónap alkalmából ismét érzékenyítik a gyerekeket a mesecsatornák – VIDEÓ

Érzékenyítsük a legkisebbeket is: megjelent az első szivárványos lapozó Magyarországon

Miről is szól valójában az átfogó szexuális nevelés?

Forrás: V4Na.com

Iratkozzon fel hírlevelünkre