Óriási bukás lett a nembináris karaktert szerepeltető Disney-mese
Bemutatta a Disney és a Pixar, amely előbbi leányvállalata, az Elemi (Elemental) című mesét, amelyben a stúdió első nembináris karaktere szerepel, azonban nem hozta a nyitóhétvégén a várt sikert, mindössze 29,5 millió dollárt termelt, ami eddig a legrosszabb eredmény a Pixar történelmében – írja a FoxNews.
Az amerikai mozik és a sajtó is felfigyelt a siralmas teljesítményre, a Variety azt írta, hogy a film „elmaradt az amúgy is alacsony elvárásoktól”, a The Hollywood Reporter szerint „a moziba járók jegelték” az alkotást.
A Pixar studiónak nem ez az első nagy bukása, ugyanis idén már 75 embert rúgtak ki, miután a Lightyear című filmjük sem aratott nagy sikert, ugyanis azonos nemű karaktereket ábrázoltak benne, amit az amerikaiak nem fogadtak túl jól.
BIG ANNOUNCEMENT I got to play Pixar’s first nonbinary character! Meet Lake!
I voice Lake in the new movie #Elemental! I’m seeing it in theaters tonight with my friends, so you can catch it in theaters too if you wanna see them. 💙 pic.twitter.com/6kBPGvCATE— 🛸 Kai Ava Hauser 🛸 (@JustAVoiceActor) June 16, 2023
Úgy tűnik, a Pixar is beállt abba a sorba, amelyben már ott tolong többek között a Bud Light és a Target is. Előbbi a sörét Dylan Mulvaney transz modell reklámozta, míg utóbbi vállalat az üzleteiben túlságosan is felült a Pride-nak, és gyerekeknek szóló szivárványos termékeket kezdtek árulni – az amerikaiak pedig nem vették jól az LMBTQ-propaganda ezen nyomulásait (sem), ezért hatalmas gazdasági visszaesést okozó bojkottot hirdettek ellenük.
Transzneművel reklámozta termékét egy amerikai sörmárka – Bezuhantak az eladásaik
A címlapkép forrása: YouTube/Pixar (képernyőfelvétel)