A Super Bowl-on is feltűnik Jézus Krisztus 

Idén a Super Bowl reklámjai között megjelenik Jézus Krisztus is, egy hároméves kampány részeként, amellyel a vallástól eltávolodott fiatalokat szeretnék megszólítani. 

A kampányt névtelen adományozók támogatják, azonban David Green milliárdos elárulta, hogy az ő családja benne van más hasonló gondolkodású emberekkel együtt, akik szeretnék, ha Jézus üzenete ugyanolyan relevanciával jelenne meg most, mint 2000 évvel ezelőtt. 

„A Super Bowl-on is látni fogják a kampányt. Azt akarjuk mondani, mi, sokan, hogy Ő megért minket. Megért minket, és azt is szereti, akit mi gyűlölünk. Ezt tudatni kell a nyilvánossággal, ezért hoztuk létre a mozgalmat” – mondta Green Jézusról és a kampányról.  

Jason Vanderground, a Michigan állambeli Grand Havenben működő Haven márkaépítő cég elnöke, aki a He Gets Us kampányon dolgozik, megerősítette, hogy a Green az egyik fő finanszírozó. Egy interjúban elmondta, hogy „a keresztények a hitüket a legnagyobb szeretetben élik meg, de a hiten kívüliek gyűlöletcsoportként tekintenek a keresztényekre”.  

Kiemelte, hogy a kutatásaik azt mutatják, hogy a legtöbben csak „rátapadnak erre az érzelgős, kényelmesen homályos, dizájner Jézusra”, de ők úgy akarják bemutatni Jézust, ahogy a Bibliában szerepel.  

A tavaly márciusban indult kampány az eddigi legnagyobbnak vélt keresztény kezdeményezés az Egyesült Államokban, amely megjelent a televízióban, online és offline hirdetések formájában, óriásplakátokon, és mind egy üzenetet közvetített Jézus Krisztusról: Ő megért minket. 

A videóreklámok a YouTube-on, feltűnő fekete-fehér fotókkal és egy megható zongoradallal készültek. Mind Jézus földi tapasztalatának egy-egy olyan aspektusára összpontosítanak, amellyel a mai ember is találkozik: Jézus felett is ítélkeztek, de Jézus is jól érezte magát a barátaival.

Forrás: Rawstory/Religion News Service/Christianity Today 

A címlapkép forrása: Instagram/HeGetsUs

Iratkozzon fel hírlevelünkre