Óriásit téved és lenézi a vidéket a baloldal

internet

A napokban ismét a Facebookon jelentkezett be Márki-Zay Péter, akinek ezúttal vendége is volt. Vele arról beszélgetett, hogy mindenkinek örökbe kellene fogadnia egy lépcsőházat, egy utcát, vagy egy települést és oda elvinnie vendége mozgalmának újságját. A szóban forgó egyesület ugyanis azzal foglalkozik, hogy időről időre több tízezer példányt nyomtat egy általa szerkesztett, baloldali propagandát harsogó lapból és ezt eljuttatja a vidéki emberekhez.

A baloldal miniszterelnök-jelöltje az egészet úgy kommentálta, hogy ez egy óriási lehetőség arra, hogy a „félrevezetett emberekhez eljuttassuk az igazságot.” Nem ez az első alkalom, hogy Márki-Zay Péter tudatlannak, vagy ostobának nevezi a vidéki embereket. Azon sem lepődhetünk meg, hogy a baloldalon úgy látják, a vidéki emberek nem férhetnek hozzá az „igazsághoz”, vagy legalábbis az általuk gondolt „igazság”-hoz.

Láttuk már ezt 2018-ban is, amikor a baloldal azzal próbálta magyarázni csúfos választási vereségét, hogy a vidéki emberekhez csak a Fidesz propagandája jut el, a valódi hírek nem. 

Ez ugyanakkor – ahogyan 2018-ban úgy most is – csak önáltatás, a tények súlyos félremagyarázása. Egyrészt miért gondolja azt bárki is a kényelmes budapesti irodájában, hogy a vidéki emberek nem érzékelik a valóságot? Hiszen ők is pontosan látják, hogy hogyan jutnak egyről a kettőre, hogyan érkezett meg hozzájuk az emelt fizetés, az SZJA visszatérítés, vagy a 13. havi nyugdíj, hogy csak párat említsünk az elmúlt hetek intézkedéseiből. Persze a baloldalon ez is félrevezetés, mert aki nem az általuk kigondolt „legjobb jóval”, vagyis a rezsicsökkentés és az árstop hiábavalóságával és a migráció helyességével ért egyet, az eleve csak félrevezetett ember lehet. A valóság ugyanakkor még ennél is kiábrándítóbb a Márki-Zay vezette csapat számára: a KSH adatai szerint ugyanis 

már 2020-ban is a magyar háztartások 88%-a rendelkezett internet hozzáféréssel, 79%-uk pedig napi rendszerességgel használja is azt.

Ez az egyetlen adat azonnal porig rombolja a baloldal évek óta építgetett (és egy áprilisi vereség után ismét előhúzandó) mítoszát a tudatlan, „igazsághoz”, „valódi hírekhez” hozzá nem férő, közmédia előtt tobzódó tömegekről. Ez ugyanis azt mutatja, hogy 8 millió 800 ezer ember előtt ott van a lehetőség, hogy megnyissa Márki-Zay Péter Facebook-oldalát, megnézze a heti élő bejelentkezését, elolvassa a 444 vagy a Telex híreit és értesüljön az általuk egyetlennek és igaznak gondolt „valóságról”.

Hogy ezt nem teszik meg ennyien és nem is szavaznak ennyien a baloldalra, sőt a 8 millió 800 ezer embernek a töredéke kíváncsi csak rájuk, azon pedig már nem nekünk kell elgondolkodnunk. De talán ezért nem az emberek a hibásak.

Címlapkép: Pixabay

Iratkozzon fel hírlevelünkre