Liberális szervezetek már az általános iskolásokat is az LMBTQ-ideológiára nevelnék

Lapunk információi szerint a levél a Demokratikus Nevelésért és Tanulásért Közhasznú Egyesület levelezőlistáján jutott el sokakhoz, és a „Mesés óratervek” címet viseli. Az emailben azt írják, hogy ezúttal olyan szakemberekhez fordulnak, akik gyerekcsoportokkal, fiatalokkal dolgoznak (például pedagógusok, pszichológusok, iskolai szociális munkások, hitoktatók, ifjúsági segítők stb.).

Balliberális körökben elterjedt volt az a narratíva, miszerint az LMBTQ-mesekönyvvel senkinek nem célja a kisiskolások ideológiai nevelése és befolyásolása. Korábban azt állították, elsősorban progresszív szülőknek és az ő gyermekinek szánta a kiadványt a Labrisz Leszbikus Egyesület,

hogy ezen keresztül népszerűsítsék az elfogadást és embertársak szeretetét. Orbán Viktor egy korábbi rádióinterjúban kifejtette, azt szeretné, hogy „hagyják békén a gyermekeinket”, amelyre óriási felháborodás volt a válasz a balliberális sajtó és szervezetek részéről. A levél tanúsága szerint nem volt alaptalan a miniszterelnök aggodalma, és a propagandakönyvnek valóban az a célja, ami miatt a konzervatív körök aggódtak: kisiskolás gyermekeink balliberális, neomarxista ideológiákra való (át)nevelése.

Az emailben említett pályázatot három kategóriában hirdették meg. Alsó tagozatos gyerekek, felső tagozatos diákok és a középiskolás korosztály számára várják a progresszív óravázlatokat. A beküldött anyagból egy Meseország foglalkozásterv-gyűjteményt szeretnének létrehozni, amelyet az Emberi jogi nevelők hálózata (EJHA-hálózat) online felületein terveznek nyilvánosságra hozni. A kategóriánként 1-1 győztes óravázlatot az EJHA őszi konferenciáján tervezik kihirdetni.


Hirdetés
Már a kisiskolások sincsenek biztonságban?

A pályázati felhívást tartalmazó körlevél bemutat néhány, már elkészült óravázlatot, melyeket az EJHA weboldalán tettek közzé. A foglalkozástervek célja, hogy segítséget nyújtson a Meseország mindenkié című LMBTQ-mesekönyvben található történetek iskolai keretek között történő feldolgozásában. Mint azt a nyilvánosan is elérhető dokumentum előszavában írják,

„A foglalkozásokkal a véleményüket felvállaló, önmagukért és másokért kiálló állampolgárok nevelését kívánjuk támogatni, akik nem tartanak attól, hogy ők esetleg mások az átlaghoz képest.”

Nem titkoltan a kisiskolás gyermekek az elsődleges célpontjaik, szintén a bevezető említi, hogy „javarészt az alsó tagozatra készültek a foglalkozástervek”, ami annyira igaz, hogy a 17 óravázlat közül egyetlen olyan található, amely részben idősebb korosztály számára készült. Az előszó zárómondata az EJHA-hálózat ideológiai hitvallásának is tekinthető. Az abnormalitás propagálásának szép szavakkal való megfogalmazása így hangzik:

„Reméljük, hogy a foglalkozástervek használata segít a diákoknak abban, hogy jobban elfogadják egymást, tiszteletben tartsák a másságot, megértsék, hogy a sokszínűség értékes, hogy az esélyegyenlőség egy jól működő társadalom alapja.”

Habár a dokumentum kihangsúlyozza, hogy senkit nem szabad kötelezni a foglalkozáson való részvételre, érdemes elgondolkodnunk valamin. Egy alsó tagozatos kisgyermek, aki még csak hírből sem tudja, mit jelent a homoszexualitás, vagy a transzneműség, vajon tudni fogja, hogy mi az, amire nemet kéne mondania? Esetleg mer-e egyáltalán nemet mondani osztályfőnökének? Az iskolákban erőteljes alá-fölérendeltségi viszony van jelen a tanár-diák kapcsolatokban, és míg egy lázadó tinédzser talán ellent mer mondani pedagógusának, egy 8-9 éves fiatal esetében ez szinte kizárt dolog.

LMBTQ-mesekönyv
Fotó: Vasarnap.hu

Arról sem szabad megfeledkeznünk, hogy az általános iskolások az első felvilágosító órákon csupán felső tagozatos éveik folyamán vesznek részt. Mennyire jó ötlet egy kisgyereknek mélyen átszexualizált témakörökről beszélni? És ezen az sem segít, hogy az egyenlőség és a sokszínűség köntösébe igyekszenek bújtatni a kérdésköröket.

Nemi szerepek felcserélődése, nem hagyományos nemi szerepek elfogadása a témakörök között

Ha alaposabban körbenézünk az óravázatok között, nagyon nagy meglepetés nem fog érni minket. A balliberális narratíva minden kötelező elemét megtaláljuk a 17 foglalkozásterv céljai között. Van itt szó az előítéletmentes gondolkodásról, a másság elfogadásáról, az egyenlőségről.

Az egyik foglalkozás vázlata alapján például – melynek célja az általános nemi szerepek felcserélődésének, kibővülésének elfogadása és a tolerancia fejlesztése – a kisiskolásoknak egy talkshowt kell eljátszaniuk. A lányoknak feltehető kérdésekre ötleteket is kapnak a progresszióra nyitott pedagógusok.

Ilyen lehet például a „Miért hordasz fiús ruhákat?”, vagy a „Miért nem akarsz összeházasodni senkivel?” kérdések.

Egy másik óravázlat „Fiús-lányos” címet viselő feladata a nemi szerepek közti vélt különbségekre hegyeződik ki. A konstruktívnak szánt vitához a következő kérdések megvitatását javasolja a szerző:

  • Van olyan köztetek, akire mindkét csoportból igaz egy-egy (több) jellemző?
  • Vannak valóban csak fiús vagy csak lányos jellemzők? Miért várják el tőlünk, hogy a fiúk csak fiús dolgokat, a lányok csak lányos dolgokat csináljanak?
  • Csináltatok már olyat, amiért azt mondták nektek, hogy ne csináljátok, mert nem nektek való: lányos vagy fiús dolog?

Innen pedig már csak egy lépés, hogy a gyermekeknek már kisiskolás korukban megtanítsák, mit is jelentenek a nemek közti egyenlőtlenségek, és hogy a gonosz társadalomban a nők bizony egy elnyomott csoportnak számítanak. Norvégiában ez már bevett gyakorlatnak számít, az alábbi videóban például az látható, hogy alsó tagozatos korú gyerekeknek gumicukrot adnak, ám a fiúk többet kapnak, mint a lányok. Ezután meg is magyarázzák a lányoknak, hogy a jutalombeli különbség egyetlen oka az, hogy ők nőnek születtek.

A témát Varga Ádám a The Fair Right című műsorában részletesen is feldolgozta, az adást itt lehet megtekinteni:

Mit tehet a szülő gyermeke egészséges fejlődésének biztosítása érdekében?

Bizonyára sok olvasónkban felmerült ez a kérdés, hiszen nyilvánvaló, hogy potenciálisan minden kisgyermek veszélyben van. A különböző balliberális szervezetek és homoszexualitást, illetve genderelméletet népszerűsíteni kívánó körök ezúttal a legvédtelenebbeket vették célba. Nyilvánvaló, hogy mivel természetes úton, biológiailag képtelenek a szaporodásra, így a propaganda az egyetlen lehetőségük erre. Az is magától értetődő, hogy az agymosást már gyerekkorban igyekeznek megkezdeni, hiszen ekkor a leginkább befolyásolható a még fejlődésben lévő, kialakult és megszilárdult világképpel nem rendelkező fiatal elme.

Meg van a veszélye annak is, hogy a szülő nem is értesül róla, hogy gyermekét hasonló foglalkozáson való részvételre kötelezték. Éppen ezért nagyon fontos a megfelelő szülő-gyermek viszony kialakítása, és a kommunikáció előtérbe helyezése. Egy alsó tagozatos az esetek nagy többségében felnéz tanáraira és kritika nélkül elfogadja azok szavait. Ha azonban az édesapa és az édesanya erről tudomást szerez, el tudnak beszélgetni gyermekükkel arról, hogy nem helyes az, amit az iskolában hallott vagy tanult.

Mindazonáltal a legjobb megoldás a megelőzés. Ha olyan intézménybe jár gyermekünk, amelynek értékrendje kizárja a hasonló ideológiai foglalkozások lehetőségét is, nincs mitől tartanunk. Egy egyházi fenntartású iskolában például feltehetőleg nem fenyegeti a balliberális propaganda a tanulókat. Más esetekben azonban érdemes körültekintőnek lenni, megismerni a kisgyermek osztályfőnökét, tanárait, és megbizonyosodni arról, hogy jó kezekben van-e.

Balliberális szervezetek hálózata állhat a háttérben

Az óraterveket közlő Emberi jogi nevelők hálózata a sokszinusegoktatas.hu-n olvasható bemutató szerint pártoló szervezetei között tudhatja többek között az LMBTQ-mesekönyvet kiadó Labrisz Leszbikus Egyesületet és a Soros Györgyhöz több szálon is kötődő Amnesty Internationalt. A leírás szerint az EJHA 2016-ban egy Facebook-csoport létrehozásával indult, tagjai az emberi jogok érvényesüléséért tenni akaró, az oktatás/nevelés területén aktív magánszemélyek. Céljaik között többek között a magyar fiatalok emberi jogi tudásának bővítését, illetve a hálózatban résztvevő egyének és támogató szervezetek kapacitásának optimalizálását jelöli meg. Weboldalukon bővebben is megismerkedhetünk munkájukkal, ahol többek az oktatási intézményekben végzett propagandatevékenységüket mutatják be.

LMBTQ-mesekönyv
Forrás: Kurucz Árpád/Magyar Nemzet

Korábban a Magyar Nemzet alapján lapunk is beszámolt arról, hogy a szintén Soroshoz köthető szervezet munkafüzetet készített a Meseország mindenkié című könyvhöz. A Pesti Srácok pedig arról írt, hogy az EJHA-hálózat tréningek segítségével a 11-13 évesek számára rendez érzékenyítőképzéseket a diszkrimináció, iszlamofóbia, xenofóbia, menekültek, gyűlöletbeszéd, rasszizmus, homoszexuálisok és egyéb szexuális kisebbségek jogai tárgykörökben.

A Demokratikus Nevelésért és Tanulásért Közhasznú Egyesület, amely portálunk információi szerint a cikk elején említett email szerzője, szintén hasonló tevékenységet folytat, mint az EJHA. Az egyesület oldalán található leírás szerint elavultnak tartják a jelenlegi iskolarendszert, és elhivatottak az egyenlőségen és kölcsönös tiszteleten alapuló közösség kiépítésében. Partnerszervezeteik között több hozzájuk hasonló külföldi, hasonló célokat kitűző szervezet található, amely tovább erősíti azt a feltételezést, hogy egy nemzetközi hálózat része az egyesület.

Jön az átnevelés

A fentiek alapján valószínűsíthető, hogy az LMBTQ-mesekönyvvel a kisgyermekek ideológiai átnevelése/befolyásolása volt a céljuk az elejétől kezdve. A szervezeti összefonódásokat áttekintve jól látható, hogy mind a Labrisz, mind az EJHA és mind a Demokratikus Nevelésért és Tanulásért Közhasznú Egyesület több szálon is kötődik Soros Györgyhöz, és az ő nemzetközi hálózatához. Céljaikat egyre kevésbé igyekeznek elrejteni, és mára már az iskolákba is bejutottak. A balliberális-neomarxista propaganda egy karnyújtásnyira került a legvédtelenebb korosztályoktól. A cikket Orbán Viktor miniszterelnök már említett szavaival szeretném zárni:

„Hagyják békén a gyermekeinket!”

Transzneműséget népszerűsítő könyvből olvasott fel elsősöknek egy szexshopot vezető tanárnő

Ungváry Zsolt: A homoszexuálisok jogainak túlhangsúlyozása eszköz a rend szétzúzására

Ungváry Zsolt: A homoszexuálisok jogainak túlhangsúlyozása eszköz a rend szétzúzására

Kiemelt képünkön a Meseország mindenkié című gyermekeknek szóló propagandakönyv. Fotó: Vasarnap.hu

'Fel a tetejéhez' gomb