A Deutsche Welle hazudott Petry Zsolt kirúgásáról

Balliberális tempó.

Hazug címmel jelentetett meg beszámolót a Deutsche Welle nevű német közszolgálati médium Petry Zsolt berlini menesztéséről – közölte a V4NA.

A DW angol nyelvű oldalán ugyanis azt írták, hogy „A Hertha Berlin kirúgta a kapusedzőt a homofób és bevándorlóellenes megjegyzései miatt”.

forrás: V4NA

Csakhogy Petry Zsolt nem tett homofób kijelentéseket, mi több, kiállt a magyar válogatott kapusának véleménynyilvánításhoz való szabadsága mellett.

„Gulácsi Péternek a szivárványcsaládokról alkotott liberális véleményével a magyar társadalom többsége nem ért egyet. Ezért sokan elkezdték őt kritizálni, pedig a véleménynyilvánítás morálisan nem támadható. Péter ugyanis nem tett mást, mint kiállt az elvei mellett. Elvi alapon nem lehet és nem is szabad őt elítélni csak azért, mert elmondta a véleményét. Más kérdés, hogy egyetértenek-e az emberek az ő álláspontjával vagy sem. Én sportolóként az ő helyében a futballra koncentrálnék, és nem fogalmaznék meg semmilyen álláspontot közéleti, társadalompolitikai kérdésekben. (…) Hogy mégis mi késztethette Pétert arra, hogy kiálljon a homoszexuális, transzvesztita és egyéb nemi identitású emberek mellett, nem tudom. Én biztos, hogy nem kavartam volna fel az indulatokat az ő helyében” – fogalmazott Petry.

A cikkben a DW cinikus módon a címmel ellentétben a Hertha BSC vezérigazgatóját, Carsten Schmidtet is idézte, aki leszögezte, hogy Petry „soha nem viselkedett homofób vagy idegengyűlölő módon”.

A V4NA megjegyzi, természetesen előfordulhat, hogy a Deutsche Wellének nehézséget okozott a magyar nyelv értelmezése, azonban a teljes interjú angolul is elérhető.

 

Petíció indult Petry Zsolt és a szólásszabadság mellett

Most akkor a Fradinak ki kellett volna rúgnia Tokmacot?

A Herthánál még a kommunisták is különbek voltak

 

Kiemelt képünk forrása: dw.com

 

Iratkozzon fel hírlevelünkre!