Biztonságra vágynak az amerikai választók

Demográfiai csoportoktól függetlenül tapintható a pesszimizmus az Egyesült Államokban: tavaly a harag (31,6 százalék), a félelem (27,1 százalék) és a szomorúság (12,3 százalék)volt leginkább jellemző az amerikai társadalomra – derül ki az amerikai Cygnal közvéleménykutató tavalyi és idei kutatásának összehasonlításából. A napokban Budapesten előadó Brent Buchanan vezette tengerentúli elemzőcég, kutatásaiban az amerikai választópolgárok érzelmi állapotát vizsgálta.

Az idei adatok a tavalyihoz hasonló tendenciákra utalnak, azonban most a választók legfőbb aggályai az országuk gazdasági stabilitása (46 százalék), családjuk egészsége (43 százalék) és biztonsága (37 százalék), illetve a pandémia előtti élet újra megteremtése (24 százalék), a gazdaság felélesztése (18 százalék), valamint a közbiztonság helyreállítása (13 százalék).

A kutatás eredménye szerint a választók az elmúlt időszak élményei után leginkább a biztonságot várják a jövőtől. A Cygnal különleges kutatási módszerének alapja, hogy az attitűdelemzés segítségével értse meg, majd érzelmi kommunikáció révén szólítsa meg a politikailag aktív polgárokat. Brent Buchanan a Lounge Group kommunikációs ügynökség meghívására érkezett Budapestre és Marketing Summit Hungary-negy exkluzív előadás keretében beszélt cége különleges kutatási módszertanáról.

A Summit Play-en, a konferencia online platformján egy rövid videóban köszönti a konferencia résztvevőit és előadóit, illetve az előadása utólagosan megnézhető lesz ugyanitt. 


Hirdetés

 

Kiemelt képünk forrása: Lounge Group

'Fel a tetejéhez' gomb