Ultrahangos videót vetítettek a Times Square-en

Remek életpárti kampányt valósított meg az Amerikai Egyesült Államok leghíresebb terén a CitizenGO: a több nagykövetséghez, fontos döntéshozatali központokhoz közel fekvő Times Square-en béreltek ki hirdetőtáblát, amelyen 

egy anyaméhben fejlődő gyermek ultrahangos képével hívták fel a figyelmet a születendő életek védelmére.

A szervezet adatai szerint a hirdetés több tízezer ember látta. 

A CitizenGO szerint Meg kell erősödnie ezért az életpárti közösségnek annyira, hogy elegendő nyomásgyakorló ereje legyen, így ne hagyhassák figyelmen kívül a hangját. Ez történt Amerikában is, ahol évtizedek pro-life munkája oda vezetett, hogy idén már az amerikai elnök is felszólalt a januári Élet Menete (March for Life) rendezvényen.


Hirdetés

Ehhez arra volt szükség, hogy az életvédők a reménytelennek látszó időszakokban is hűségesen folytassák munkájukat – írta a szervezet.

Ahogy arról a CitizenGO nyomán korábban a Vasárnap.hu is beszámolt, világszerte 115 ezer magzat életét oltják ki naponta. Minderről itt olvashatnak:

Döbbenetes adatsor: percenként 80 magzatot ölnek meg világszerte

'Fel a tetejéhez' gomb