Sokszínűség helyett a szürke néhány árnyalata marad csak az LMBT-propagandának

A woke elleni küzdelem fontos mérföldkövéhez érkezünk Trump beiktatásával

Donald Trump 2024-es elnöki győzelme az LMBTQ+ közösség lobbi tevékenységére és versenypiaci helyzetére is jelentős hatással van  – és nem csak az Egyesült Államokban. Persze a jogvédő szervezetek már most készülnek arra, hogy bírósági úton támadják meg azokat az intézkedéseket, amelyeket Trump várhatóan bevezet majd. Azok a cégek, melyek kiemelten támogatták az LMBTQ+ jogok érvényesítését és/vagy kötelezővé tették a „sokszínűség” elfogadását, most bizony kénytelenek újragondolni vállalati politikájukat, na és persze a társadalmi felelősségvállalási programjaik jelentős részét is.

Az amerikai elnökválasztás eredménye világszerte érzékelteti hatását, nem csupán gazdasági, de ideológiai szinten is, hiszen Trump győzelme a patrióta ideológia és a konzervatív politikai retorika megerősödését jelenti. Ez viszont igencsak vészjósló a genderalapú identitáspolitika számára, hiszen abban a társadalmi közegben, ahol a hagyományos értékek dominálnak, nagy valószínűséggel elutasítják az LMBT-propagandát.

A kampány során a republikánus jelöltek folyamatosan hangsúlyozták a hagyományos nemi szerepek fontosságát, ami csökkentette a genderlobbi által képviselt ügyek társadalmi támogatottságát is. A „transzellenes” reklámok – melyekben a női sportolók védelmére hívták fel a figyelmet -, sok szavazó számára fontos témának bizonyult és hozzájárult Trump sikeréhez.

Pedig nem kis ellenszélben kellett kiállni a patriótáknak a normalitás mellett. A demokratákkal karöltve ugyanis számos olyan népszerű és világszerte ismert vállalat is beszállt az LMBTQ+ közösség támogatása érdekében, mint például a Nike vagy az Amazon. De a Google és Meta is nyilvánosan állt ki az „ügy” mellett, szponzorálva Pride-eseményeket és hirdetve az inkluzivitás fontosságát.

Érdemes megemlíteni, hogy a Microsoft szintén elkötelezett az LMBTQ+ közösség mellett, és számos kezdeményezést indított a sokszínűség és befogadás előmozdítására, csakúgy, mint az IBM, ami különböző programokat indított a sokszínűség előmozdítására, és aktívan részt vesz a Pride eseményeken, világszerte.

De a Starbucks is nyilvánosan kiállt a közösség mellett, különféle kampányokat indított a sokszínűség előmozdítására,. A vállalat együttműködik olyan szervezetekkel, mint a National Center for Transgender Equality és aktívan támogatja a Pride eseményeket, csakúgy, mint a Booking. A szálláskereső portá  elkötelezett ugyanis az LMBTQ+ közösség iránt, és számos kezdeményezést indított annak érdekében, hogy barátságosabbá tegye szálláshelyeit az LMBTQ+ vendégek számára..

Az Apple nemcsak a munkavállalói juttatásokban biztosít egyenlőséget, hanem lobbizik is az LMBTQ+ jogok védelme érdekében. Erőfeszítéseikért számtalan elismerésben részesültek már. Az LMBTQ+ közösség támogatásáért és a befogadó munkahelyi környezet kialakításáért Európában például a Vodafone Czech Republic a 2024-es LGBTQ+ Friendly Employer díj aranyérmese lett, mivel kiemelkedő teljesítménye mellett az azonos neműek házassága melletti kiállásban is jeleskedett. A Johnson & Johnson ezüstérmet érdemelt, mivel a transznemű alkalmazottak számára jelentős előnyöket biztosított, ezzel (is) jelezve a vállalat befogadó kultúráját.

Érdekességként, a Budapest Pride-on is számos világmárka és cég képviseltette magát, hogy támogassa az LMBTQ+ közösséget. A 2024-es felvonuláson résztvevő cégek közül néhány – a teljesség igénye nélkül:

  • Google
  • BlackRock
  • Diego
  • Morgan Stanley
  • Nielsen
  • Procter & Gamble
  • IKEA

De nem maradhatott ki az LMBT-propaganda szekerét tolók közül természetesen a McDonald’s sem, azonban a vállalat épp a napokban jelentette be, hogy visszavonják azokat az irányelveket (DEI), melyeket a sokszínűség égisze alatt tettek kötelezővé a cégcsoporton belül, még az alkalmazottak számára is.

A McDonald’s döntése  összhangban áll más nagyvállalatok hasonló lépéseivel, melyek figyelembe vették Trump győzelmét, a Walmart, a John Deere, a Harley-Davidson és még sokan mások már tavaly visszavonták DEI-vállalásaikat.

Nincs politikai értékrend világnézeti keretek nélkül

A woke-elleni küzdelem jelentős mérföldkövéhez érkezünk január 20-án. Az USA 47. elnökének beiktatása szerintem ugyanis nem csupán Donald Trump kormányzásának kezdetét jelenti, hanem a normalitás győzelmét is magában hordozza. Hiszem, hogy ebben a hívő közösségeknek is jelentős szerepe van, a keresztények társadalmi hatása nélkül szinte biztosan nem lehetne gátat szabni annak a torz, életellenes ideológiának, amivel eddig mérgezték az emberek gondolkodását. 

Az LMBTQ-ideológia nem csupán a hit szemszögéből ártalmas, ezt az elmúlt években jól érzékelhettük. Vitathatatlan, hogy világszerte jelentős károkat okozott, de én hiszem, hogy amilyen gyorsan jött, olyan hamar tűnik majd el. Mi pedig – még ha kissé megtépázva is -, de stabilan állunk a kősziklán, a Krisztusba vetett hitünk által, hogy megvédjük a számunkra legfontosabbakat:  Isten. Haza. Család.

Vezetőkép: AP

'Fel a tetejéhez' gomb