Rétvári: Mégiscsak Magyarország lenne a szabadság egyik utolsó szigete?

„Árucikk lett az LMBT?” – teszi fel a kérdést a közösségi oldalán a belügyminiszter-helyettes, reagálva arra a hírre, amiről mi is beszámoltunk, miszerint homoszexuális párokkal is reklámozzák az idei Sziget Fesztivált. 

Befigyelt az LMBTQ propaganda a Sziget Fesztivál reklámjában

Úgy véli, hogy az azonos nemű, csókolózó párok felhasználása arra jó, hogy nagyobb hírverést kapjanak, több jegyet adjanak el, és így több legyen a profit. 

„Így sikerült egy reklámmal mindenkit megsérteni: a homoszexuálisokból marketing eszközt faragni, a konzervatívokat provokálni” – jegyzi meg. 

„Most akkor azért hívják a Szigetre a látogatókat, hogy koncerteket hallgassanak, vagy azért, hogy LMBT párokat lássanak? Miért kell a másként gondolkodókat folyamatosan provokálni? Miért nem szólhat a sport a sportról, a zene pedig a zenéről? Miért kell mindenbe kötelezően beletenni az LMBT ideológiai üzenetet?”

Kiemeli, hogy a Sziget fellépői, vendégei és tulajdonosai már jórészt külföldiek, majd hozzáteszi, hogy 

„Európa szinte minden országából azért jönnek tízezrével Budapestre a Szigetre a fiatalok, hogy igazán szabadnak érezzék magukat. Arra a Magyarországra, ahol a híradóik szerint autokrácia van, nincs szólásszabadság, csak az elnyomás dohos levegője. De mégis ez lesz a nyaruk legszabadabb hete.” 

„Hát nincs itt valami ellentmondás a külföldi hírek és a valóság között? Mégiscsak Magyarország lenne a szabadság egyik utolsó szigete?” 

A címlapképen a 29. Sziget fesztiválra tartó fiatalok érkeznek a K-hídon az óbudai Hajógyári-szigetre 2023. augusztus 10-én. Forrás: MTI/Balogh Zoltán

Iratkozzon fel hírlevelünkre