Ismét a gyerekeket célozza a szivárvány-lobbi

Egy tavalyi kutatás eredményei szerint a 6-18 éves magyar gyerekek 76%-a játszott videójátékokkal. A fiúk és a 10-16 évesek körében ez az arány még ennél is magasabb.

Ugyan pontos statisztikát nem találtam arra, hogy a The Sims 4-et melyik korosztály használja leginkább, de a fenti adatok alapján úgy gondolom sok gyermek fog szembesülni a játék hamarosan megjelenő újdonságaival, mint a karakterek szabad szexuális orientációjának beállítása.

Természetesen nem szokatlan, hogy a pride környékén több cég a szexuális kisebbségeknek szeretne kedvezni, a divatcégek szivárványkollekciós ruházatától az IKEA szivárványos szatyrán át most egészen a The Sims 4 multi-libidójáig.

Több újdonság mellett július 28-tól találkozhatnak a játékosok ezzel a lehetőséggel, amely úgy tűnik fontos a felhasználók számára, ugyanis az Electronic Arts statisztikái szerint 2021-ben


Hirdetés
146 millió órát töltöttek el csak karakterkészítéssel.

Természetesen a játék felhívja a figyelmet a szexuális és erőszakos tartalmakra, illetve felkerült a 12-es karika is, innentől kezdve a gyártó valahol a szülőkre hárítja azt a felelősséget, hogy a gyermekeknek engedik-e, hogy felépítsenek maguknak egy virtuális életet.

Egy másik, 2019-es statisztika szerint a magyar szülők elsősorban a játékkal töltött időtartamra figyelnek, majd csak ezt követi a játék típusa és hogy mennyit költhetnek a játékon belül. A felmérés szerint viszont

vannak olyanok is, akik egyáltalán nem korlátozzák gyermekeiket ebben.

Tehát valahol abban a holt térben, ahol a gyártó lerázza magáról a felelősséget, a szülő megbízik a gyártóban és/vagy a gyerekében, a kiskorú játékosok akarva-akaratlanul belecsöppennek egy olyan virtuális világba, ahol a szex az eddigieknél is szabadabbá válik.

A címlapkép forrása: Pixabay.com

'Fel a tetejéhez' gomb