Egy pékség szivárványszínű süteményeket sütött, a vásárlók nem értékelték
A texasi Lufkin városában található Confections nevet viselő pékség a múlt héten osztott meg a Facebookon egy fényképet a süteményekről. Ezzel a gesztussal szerettek volna kiállni az LMBTQ-közösség mellett, a Pride hónap alkalmából (a korábban egy napos Pride manapság már teljes júniusban tart, a homoszexuálisok az egész hónapot kisajátították maguknak).
„Több SZERETET, kevesebb gyűlölet. Boldog Pride-ot az összes LMBTQ-barátunknak! Mindenkit várunk, aki szereti a süteményeket és a boldogságot🌈✨” – írták bejegyzésükben, megfűszerezve egy szivárványos emojival.
Számos embert elért a bejegyzés (12 000 kedvelés, 2300 hozzászólás és 1900 megosztás található rajta cikkünk írásának pillanatában), ez után pedig a pékség azt állította, számos negatív visszajelzést kaptak az enyhén szólva is visszás akcióra, derül ki a Breitbart News cikkéből.
„A mai nap nehéz volt. Nagyon nehéz” – írta a pékség egy későbbi állapotfrissítésben. „Jelentős számú követőt vesztettünk egy szivárványos szíves süti miatt, amit posztoltunk.”
A helyi lakosság, miután felfigyelt a pékség politikai szerepvállalására, jelezte, hogy elutasítják a balliberális eszméket valló pékség akcióját. Ugyanakkor a bejegyzés alá számos pozitív reakció is érkezett, ezek zöme azonban nem a helyiektől, hanem szimplán LMBTQ-párti személyektől, akik értesültek a botrányról.
Úgy tűnik, nem a legjobb marketing a nyílt politikai szerepvállalás. Lehet, hogy jól néznek ki a szivárványos sütemények a Facebookon, azonban a távoli szimpátiakedvelésekből nem lesz bevétel. Ahhoz a helyi vásárlóknak kéne a kedvükben járni. A jelek szerint azonban erre nem ez a megfelelő módszer.
Kiemelt képünkön a botrányt okozó szivárványos sütemények. Forrás: Facebook/Confections