A magyar cipőmárkának egy leszbikus pár jut eszébe a Valentin-napról

A Dorko azt hiszi, attól lesz menő, ha követi az idiótábbnál idiótább nyugati trendeket.

Az elmúlt években már megtapasztalhattuk, hogy a nyugati világ többi részéhez hasonlóan Magyarországot sem kerülik el az LMBTQ-reklámok. És ami még ennél is szomorúbb:

a homoszexualitást és az egyéb szexuális rendellenességeket propagáló tartalmakkal már régen nemcsak a hazánkban is működő külföldi cégek operálnak, hanem bizony a magyar vállalatok is előszeretettel lovagolják meg a nemzetközi szivárványos trendeket.

Nem sokkal azután, hogy a Szamos Marcipán és a magyarországi LMBTQ-közösség lapja, a Humen Magazin koprodukciójának köszönhetően megszületett a „Love is love” praliné, a Dorko ruhamárka is úgy gondolta, hogy az angolszász világból átvett Valentin-napot az idén érdemes lenne valami kis LMBTQ-dologgal „feldobni”.

Forrás: humenonline.hu

A Dorko marketingesei ahhoz azonban már gyávának bizonyultak, hogy nyíltan, akár egy szivárványos zászlóval népszerűsítsék a cégük termékeit, esetleg egy átlagos homoszexuális párt mutassanak be a közösségi médiában. Így aztán maradt a kamuszagú reklám két csinos hölgyről, akik a leszbikusokról mesterségesen kialakított, idealizált képhez, valamint a pornón szocializálódott tinifiúk fantáziájához meglehetősen közel, a valóságtól azonban elmondhatatlanul távol állnak.

„A szerelem nem válogat!”

– írták a reklámhoz az Instagramon.

Majd egy Halott Pénz-idézetet követően folytatódott a semmitmondó, de annál jóemberkedősebb hablaty: 

„A szerelmet nem lehet megkérdőjelezni ember és ember között! Mi szeretjük a szerelmet. Boldog Valentin napot kívánunk mindenkinek!”

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dorko (@drkdorko) által megosztott bejegyzés

Félreértés ne essék, nem várjuk el egy „modern”, „fiatalos”, „trendi”, „menő” és „inkluzív” cégtől, hogy a reklámjaikban magvas gondolatok is megjelenjenek, azonban a Dorko marketingszövegének ezúttal még az ilyenkor megszokott közhelyes mondatok színvonalát sem sikerült megütnie.

Rendkívül károsnak tartjuk ugyanakkor, hogy egy magyar márka (amelyik nem mellesleg a Magyar Tenisz Szövetség hivatalos ruházati partnere) egy ennyire aljas, lopakodó propagandát folytat a hagyományos családmodell ellen.

 

Horváth Tamás

 

Országos kiállást hirdetnek keresztények a Pride-felvonulás napjára

Naponta legalább egy gyerek nemet vált Nagy-Britanniában

A kiskorúak nemváltását is lehetővé tenné az új spanyol „transztörvény”

 

Kiemelt képünk forrása: Instagram

Iratkozzon fel hírlevelünkre