Felháborítónak tartják a tömegközlekedési dolgozók, hogy a BKK ellenük uszítja az utasokat

A Nemzeti Szakszervezet felháborodottan reagált a BKK közleményre, amiben arra biztatják az utasokat, hogy ha olyan sofőrrel utaznak, akinek viselkedése nem elég illedelmes, akkor azt jelezzék.

A BKK kommünikéjében azt  írja: a feljelentés a sofőröknek prémium megvonást, a szolgáltatónak kötbérezést jelent. Az utasok a külön felszólítás nélkül, bármikor tehetnek panaszt a nem illedelmesen viselkedő járművezető ellen.

A szakszervezet válaszközleményében arra szólítja fel a BKK-t, hogy ne uszítsa az utazóközönséget a járművezetőkre, amikor a december köztudottan fokozottan stresszes az utasok számára is, a forgalmi szituációk sem nevezhetők ebben az időszakban szokványosnak.

Hangsúlyozzák, a járművezetők a fokozott terhelés alatt is próbálnak helytállni A felhívás a lehetséges konfliktushelyzetek kiélezését okozhatja az utasok és a járművezetők között, ami nem lehet a célja senkinek. Arra kérik az utazókat, legyenek türelemmel, különösen, hogy a csúcsforgalomért, a vásárlási rohanásért nem a járművezetők a felelősek.

Fotó: pixabay.com

Iratkozzon fel hírlevelünkre