A profit az profit

Vége a „pride hónapnak”, viszont még mindig találni erre utaló plakátokat.

Mi más lenne, ha nem a Coca Cola az, aminek még be kellett állnia a meleglobbi mögé…? Korábban már elemeztük, hogy a H&M és hasonló üzletek miként próbálnak nyerészkedni a pride-ból, a híres üdítőmárka sem lett ezalól kivétel.

Hiszünk abban, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb. Reklámjainkban, posztjainkban, üzeneteinkben kifejezzük az általunk képviselt elveket, így az emberek egyenlőségébe vetett hitünket. Azt gondoljuk, hogy egy olyan világban, amely ezeken az értékeken alapul, mindenki felszabadultan, boldogan élhet. A szeretethez, szerelemhez való jog mindenkié” – fogalmazta meg a cég hétfői közleményében.

Ilyenkor mindig felmerül kérdésként: valódi kampányról van szó, vagy csupán a “profitért bármit” elvet követik? Arról nem beszélve, hogy a provokálás nem elfogadást, hanem ellenérzéseket szül, amelyet az alábbi kép tökéletesen mutat:

Olvasónk küldte, Coca Cola plakát összefirkálva.

Mellesleg eddig a Coca Cola szlogenje a „jéghidegen az igazi” volt, most akkor mégis jó melegen is?