Rekordbevétellel kezdték az évet a fürdők

Czinege Szilvia, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. (BGYH) értékesítési és marketingigazgatója a lapnak elmondta:

január-márciusban 980 ezer fizető vendég kereste fel a fürdőket,

67,5 ezerrel több, mint az ugyancsak rekordokat döntő 2018 első három hónapjában. A látogatók száma egy év alatt 7,4 százalékkal,


Hirdetés

az értékesítés nettó árbevétele 18,9 százalékkal, 600 millió forinttal nőtt.

A műemlék fürdők vendégforgalma dinamikusabban nőtt, mint a budapesti turizmus mutatói, aminek egyik oka, hogy a fürdők egyre népszerűbbek a fővárosba látogató külföldiek körében, a másik, hogy jelentősen bővült a magyar vendégkör is.

A csaknem 20 százalékos bevételnövekedésben jelentős szerepe volt a helyi szolgáltatásokra, mindenekelőtt masszázsra és egyéb gyógyászati kezelésekre szóló jegyek bővülő eladásának, valamint a saját márkás termékcsomagok iránti élénk keresletnek.

A társaság illetékese a lapnak elmondta: a három árkategóriában kínált, különböző termékeket – törölközőt, köntöst, tusfürdőt, sampont, szappant, krémeket – és másodlagos szolgáltatásokra szóló jegyeket tartalmazó csomagokból naponta több százat értékesítenek.

Az idei strandszezon hivatalosan április 27-én, jövő szombaton indul, a strandbelépők árának változtatásáról még nem született meg a hivatalos döntés – írta a Világgazdaság.

MTI

'Fel a tetejéhez' gomb