A közösségi médiában is a Fidesz vezet


Hirdetés

A pártok március 15-ei Facebook-aktivitásáról készített gyorselemzés szerint a Fidesz az online térben is jól mozgósít, az ellenzéki pártokat Gyurcsány Ferenc dominálja, a Jobbiktól pedig elfordulnak eddigi követői.

A központ közleménye szerint a 2018-as országgyűlési választások során már tapasztalható volt, hogy a kormánypárt kifejezetten tudatosan mozog a közösségi médiában és hatékonyságát (interakciók számát) tekintve messze az ellenzéki pártok előtt járt.

A Médianéző elemzése szerint  a Fidesz üzenetei több mint ötször olyan hatékonyan értek célba, mint az összellenzéki tüntetés és az azon részt vevő összes párt üzenetei összeadva.   

A vezető ellenzéki politikusokra szűkítve a vizsgálatot, Gyurcsány Ferenc dominanciájáról ír a központ. Mint kifejtették: március 15-én a valamivel több mint 20 ezer ilyen interakció 64 százaléka (12.800) kötődik a DK elnökéhez, míg a maradék 7.300 reakciót hat vezetőként számon tartott ellenzéki politikus közösségi médiában elhelyezett üzenetei váltották ki. A második helyre egy pártnélküli politikus, Szél Bernadett került (2.400 interakció).  

 A legtöbben a Fidesz (271 kedvelés), a legkevesebben (2) az LMP profilját jelölték meg követésre érdemesnek a nemzeti ünnepnapon.

(MTI)


Hirdetés

'Fel a tetejéhez' gomb