Sikeres és remek akció az Instagramon

Kreatív kampányt indítottak az Instagramon a mentális egészségért. Egy Eugén névre „keresztelt” tojás fotóját posztolták ki. A kép éppen azt a pillanatot örökíti meg, amint a tojás nyomás hatására megreped.

A törött tojás mellé írt üzenet azt tanácsolja az embereknek, hogy keressenek segítséget, ha ugyanígy éreznek. Ám a kampány ezzel még nem ért véget, mert arra szólították fel követőiket, hogy minél többen lájkolják a képet, azért, hogy új tetszési világrekordot állíthassanak fel.

Erőfeszítéseiket fényes siker koronázta, mert mindössze 9 napra volt szükségük ahhoz, hogy az addigi világrekordot tartó celeb, Kylie Jenner, az „Instagram királynője” babás fotójának népszerűségi indexét (lásd a fotót) megjavítsák, és 52 millió lájkolóval az első helyre ugorjanak.

Forrás: Instragram

A figyelemfelkeltő kampány része, hogy a képek alatt elhelyezett linkek olyan webhelyekre vezetnek, amelyek különböző mentális egészségügyi szolgáltatásokat nyújtanak világszerte. A PR-szakemberek úgy vélik, hogy a kampány megmutatta: a szociális média jó erővé is válhat.

Forrás: bbc.com   

Nyilas György
(a szerző szociológus)