„Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”
Még a nyár elején elkezdődött a márka kialakítása, amikor nyílt pályázatot hirdettek Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására. Az új logót, az imázsfilmet és az arculatot 13 országban mutatják be, célja az, hogy 2030-ig Magyarország Közép-Európa egyik vezető turisztikai központja legyen.
A Turizmus Summit konferencián Orbán Viktor miniszterelnök is felszólalt, beszédében hangsúlyozta, hogy Magyarország ma erős ország, méretét meghaladó sikerekre képes országot láthat benne, aki rá tekint. Egyre többen kíváncsiak az országra, elismerik, mert vannak fiatal vállalkozók, akik sikereket érnek el, nem csak itthon, hanem külföldön is.
„Magyarországon a turizmus az egyik legsikeresebb nemzetgazdasági ágazat, mert az ország az egyik legbiztonságosabb Európában”
– mondta Orbán Viktor miniszterelnök.