Megható reklám Jézus születéséről (VIDEÓVAL)

Ma, amikor a piaci és politikai szereplők jelentős része beleáll a liberális mainstream által sulykolt trendbe, hogy legnagyobb keresztény ünnepünk hivatalos neve helyett téli ünnepeket, esetleg a fény vagy jobb esetben a szeretet ünnepét emlegetik, kifejezetten üdítő színfolt az egyik nagy bank idei karácsonyi reklámja, amely a Máriát Betlehembe szállító kis szamár szemszögéből közvetíti az eseményeket.
Nem először készített megható ünnepi reklámot az egyik hazai piacvezető bank, ám idén talán az eddigieknél is meghatóbbra és lényeglátóbbra, vagy ha úgy tetszik, „keresztényebbre” sikeredett a cég által rendezett kisfilm, melynek még üzenete is egybevág azzal, ami a karácsony igazi lényegét adja.
Az adventi készülődés forgatagában kifejezetten üdítő reklám nem valami szirupos történet, inkább szól a küzdelemről, és arról, hogy hogyan élhette meg Isten fiának születését a történet egyik mellékszereplője, a kis szamár, akit a gazdája megvet, zord körülmények között tart, ám mégis ő viszi a hátán a születendő Megváltót.
A kezdő reklámszöveg is tökéletesen egybecseng a karácsony üzenetével:
„Néha a legkisebb képes hordozni a legnagyobb csodát.”
Természetesen a bank szlogenje itt nem áll meg, hiszen a történet a #higgymagadban hashtaggel folytatódva valójában a kis szamárra irányítja a végső figyelmet, és arra, hogy „néha elég egyetlen ember, aki hisz benned – hogy újra hinni tudj önmagadban.”
Mégis, bíztató trend, hogy egyes piaci szereplők ilyen nyíltan kiállnak a keresztény értékek mellett, és karácsony közeledtével nem feledkeznek meg arról, hogy itt és most nem csupán az emberek közötti szeretetet, vagy valamilyen ködős eszmét ünnepelünk, hanem azt, hogy Isten egyszülött Fiát küldte el a világba értünk.
Egyébként a vállalat előző évi karácsonyi reklámja is ezt a sort erősíti:







