Mondtam ma már? Szeretlek!

Sajgó Szabolcs, a Párbeszéd Háza jezsuita igazgatója elmondta, Jézus üzenete minden embernek ajtót, ablakot nyit a teljesebb életre. Mindenkit hív a nagyobb jóra életállapotától, világnézetétől függetlenül.

Csak ez a nagyobb szeretet képes gyógyítani és növekedésre sarkallni.

– Hitünk kincseit azoknak kell kínálni, akik nem vagy nem jól ismerik, és úgy kell kínálni, hogy el is jusson hozzájuk. Ezt kéri maga Jézus valamennyi követőjétől. Ez a köztéri plakát képes lehet megszólítani mindenkit, akár hisz, akár nem – fogalmazott Sajgó Szabolcs. Mint mondta, Isten a gyermekévé, Jézus a testvérévé teszi az embert, nem a szolgájává. – Abból ismerhetjük föl, hogy az örömhírt Jézus szándéka szerint adtuk-e át, hogy elfogadója növekszik-e szabadságában – tette hozzá.

A szervezők azért helyezték busz-, villamos- és a metrómegállókba, illetve bevásárlóközpontokba a plakátokat, mert ezek a helyszínek hétköznapi életünk terei, és ami fontos, arra nemcsak a templomban van szükségünk.


Hirdetés

– Vannak szavak, amelyeknek gyógyító erejük van.

A szeretet szavai és tettei ilyenek. Gyógyítanak – ezt már a tudomány is kimutatta –, erősítik immunrendszerünket. Szemben a félelemmel, amely gyengíti azt. Gyógyítsuk önmagunkat és másokat szeretettel! – mutatott rá az igazgató.

Ennek a közszolgálati kampánynak az ötletadó pár szava egymástól függetlenül többek számára hosszú évek, évtizedek óta a családi, intim párbeszéd része, fontos és „szent játék”. Hasonló címmel pár éve könyv is megjelent már, de a kampány terve ettől függetlenül született meg.

– Meskó Zsolt kreatív ötletét a plakátra örömmel fogadtam. A grafikus Kamarás Ágnes, médiatámogató – aki nélkül nem valósulhatott volna meg ez az ötlet – a JCDecaux. A Citylight plakátból 100 db készült, melyek november láthatók – ismertette Sajgó Szabolcs.

'Fel a tetejéhez' gomb