A Google helyett már az MI-alapú keresést választják a felhasználók

A cégeknek új tartalomfejlesztési stratégiára kell áttérniük

Megtörni látszik a Google keresőpiaci egyeduralma: a mesterséges intelligencia, különösen a ChatGPT előretörése új szokásokat hoz.

A Google globális részesedése 90% alá csökkent, mivel a felhasználók inkább összegzett, személyre szabott válaszokat keresnek, nem linklistákat.
Szesztay Péter, a BP Digital ügyvezetője szerint az MI-alapú keresés intuitívabb és bizalmat keltőbb.
Magyarországon a 24 év alattiak 17%-a már ChatGPT-t használ keresésre. A cégeknek új tartalomfejlesztési stratégiákra, úgynevezett GEO-ra kell áttérniük, hogy az MI rendszerek válaszaiban is megjelenhessenek
– olvasható az MTI-hez eljuttatott közleményben.
Forrás: Cube-Élmény Kft. közleménye

Hirdetés

'Fel a tetejéhez' gomb