Rétvári: Mégiscsak Magyarország lenne a szabadság egyik utolsó szigete?
„Árucikk lett az LMBT?” – teszi fel a kérdést a közösségi oldalán a belügyminiszter-helyettes, reagálva arra a hírre, amiről mi is beszámoltunk, miszerint homoszexuális párokkal is reklámozzák az idei Sziget Fesztivált.
Befigyelt az LMBTQ propaganda a Sziget Fesztivál reklámjában
Úgy véli, hogy az azonos nemű, csókolózó párok felhasználása arra jó, hogy nagyobb hírverést kapjanak, több jegyet adjanak el, és így több legyen a profit.
„Így sikerült egy reklámmal mindenkit megsérteni: a homoszexuálisokból marketing eszközt faragni, a konzervatívokat provokálni” – jegyzi meg.
„Most akkor azért hívják a Szigetre a látogatókat, hogy koncerteket hallgassanak, vagy azért, hogy LMBT párokat lássanak? Miért kell a másként gondolkodókat folyamatosan provokálni? Miért nem szólhat a sport a sportról, a zene pedig a zenéről? Miért kell mindenbe kötelezően beletenni az LMBT ideológiai üzenetet?”
Kiemeli, hogy a Sziget fellépői, vendégei és tulajdonosai már jórészt külföldiek, majd hozzáteszi, hogy
„Európa szinte minden országából azért jönnek tízezrével Budapestre a Szigetre a fiatalok, hogy igazán szabadnak érezzék magukat. Arra a Magyarországra, ahol a híradóik szerint autokrácia van, nincs szólásszabadság, csak az elnyomás dohos levegője. De mégis ez lesz a nyaruk legszabadabb hete.”
„Hát nincs itt valami ellentmondás a külföldi hírek és a valóság között? Mégiscsak Magyarország lenne a szabadság egyik utolsó szigete?”
A címlapképen a 29. Sziget fesztiválra tartó fiatalok érkeznek a K-hídon az óbudai Hajógyári-szigetre 2023. augusztus 10-én. Forrás: MTI/Balogh Zoltán