Transzneművel reklámozta termékét egy amerikai sörmárka – Bezuhantak az eladásaik
Amerika legnagyobb sörmárkája, a Bud Light termékinek eladásai viszont emiatt egy hét alatt meredeken zuhanásnak indultak – írta meg a Not the Bee.
A lap által begyűjtött adatok szerint a massachusettsi Braintree Brewhouse-ban – amely egy hatalmas sportbár a liberális Boston közelében –, általában 25 Bud Light palackot szoktak eladni, ezen a héten viszont 80%-kal csökkent a termékre a kereslet. Az ultraliberális New York City LMBT-barátnak számító Hell’s Kitchen negyedben található kocsma 58%-os visszaesést jelentett a Bud Light csapolt sör eladásában, valamint 70%-os csökkenést a palackos eladásokban. Ezek szerint a törzsvendégeknek egyáltalán nem tetszik, hogy lazulás helyett „érzékenyülniük” kell kedvenc helyükön.
„Néha csak egy sört akarsz inni anélkül, hogy kioktatást kapnál a társadalmi vagy politikai kommentárokról vagy valakinek a szexuális orientációjáról”
– mondta Patrick Imig, egy St. Louis-i vendéglátóipari tanácsadó.
A sörmárka egy transznemű influenszert, a 26 esztendős Dylan Mulvaney-t kérte fel legújabb reklámarcának – úgy tűnik, az ötlet nem vált be, sőt!
A reklámfilm ITT tekinthető meg.
Az aktivista korábban a Nike-val is kötött szerződést, hogy a jövőben ő is reklámozhassa a Nike női sportmelltartóit és nadrágjait.
Forrás: Not the Bee/Mandiner.hu/
A címlapkép képernyőfotó.