Bojkottot hirdettek az RTL Klub ellen, amíg LMBTQ-propagandát közvetít


Hirdetés

Az értékvédő szervezet szerdán közreadott felhívásában emlékeztet: egy évvel ezelőtt a budapesti metróban és a Nők Lapjában reklámozták a homoszexuálisokat, az örökbefogadáshoz fűződő jog mellett kampányolva. Az LMBTQ-lobbi idén szintet lépett, most ugyanis a legnagyobb nézettséggel rendelkező kereskedelmi televízió,

az RTL Klub kezdett homoszexuális propagandát sugározni.

A csatorna a lobbitevékenységet társadalmi célú hirdetésként csomagolja, noha egyértelmű: az RTL-en rendszeresen futó hirdetések célja a homoszexuális párok örökbefogadása és gyereknevelése iránti érzékenyítés. 

A CitizenGO felhívja a figyelmet: az RTL Klub ezzel a lépésével megosztottságot hoz a szent ünnepkörbe, megzavarja a társadalmat, a családokat és a gyermekeket, akik a karácsonyi szünetben sajnos valószínűleg több időt fognak a tévé előtt tölteni. 

A szervezet tiltakozik a társadalom átnevelésére tett kísérlet és a hamis megvezetés ellen és bojkottot hirdet. 

„Senkinek sincs joga gyerekhez, hanem a gyermekeknek van joguk anyához és apához, hiszen ez a természet rendje. A gyermekek számára a legbiztonságosabb szerető anya és apa mellett felnőni. Sajnos tökéletlen világunkban ez nem mindig valósul meg, ez viszont nem jelenti azt, hogy jogunk lenne megfosztani a gyermekeket attól, hogy miután a vérszerinti szüleiket valami miatt elvesztik, az örökbefogadás útján szerető anyát és apát találjanak számukra” – írja a CitizenGO. 

A szervezet és a petíciót aláírók azt kérik a kormánytól és az Országgyűléstől, hogy minősítsék felnőtt, korhatáros tartalmaknak a homoszexuális és LMBTQ-propagandát, hogy azok ne érhessék el a gyermekeket a televízióban, illetve plakátokon, mesekönyveken vagy iskolai és óvodai foglalkozásokon keresztül.

A bojkottfelhíváshoz és a tiltakozáshoz bárki aláírásával is csatlakozhat ezen a linken keresztül

A Vasárnap.hu csatlakozik a felhíváshoz.


Hirdetés

'Fel a tetejéhez' gomb