Felháborítónak tartják a tömegközlekedési dolgozók, hogy a BKK ellenük uszítja az utasokat
A BKK kommünikéjében azt írja: a feljelentés a sofőröknek prémium megvonást, a szolgáltatónak kötbérezést jelent. Az utasok a külön felszólítás nélkül, bármikor tehetnek panaszt a nem illedelmesen viselkedő járművezető ellen.
A szakszervezet válaszközleményében arra szólítja fel a BKK-t, hogy ne uszítsa az utazóközönséget a járművezetőkre, amikor a december köztudottan fokozottan stresszes az utasok számára is, a forgalmi szituációk sem nevezhetők ebben az időszakban szokványosnak.
Hangsúlyozzák, a járművezetők a fokozott terhelés alatt is próbálnak helytállni A felhívás a lehetséges konfliktushelyzetek kiélezését okozhatja az utasok és a járművezetők között, ami nem lehet a célja senkinek. Arra kérik az utazókat, legyenek türelemmel, különösen, hogy a csúcsforgalomért, a vásárlási rohanásért nem a járművezetők a felelősek.
Fotó: pixabay.com