Keressen Ön is hirdetésben szeretőt!

Vagy inkább ne. Ellenben az utóbbi időben lépten-nyomon, az óriásplakátokon keresztül a YouTube-reklámig mindenhol hirdetik a szeretői viszonyra épülő társkereső oldalakat.

A liberalizmus nem csak az LMBTQ+ és genderológia területén mászott be az emberek magánéletébe, hanem a heteroszexuális, családos vagy kapcsolatban élők szférájába is igyekszik betörni. A Tinder körüli történetek csupán ártatlan legendák mindamelett, amit az ember képébe tolnak bizonyos portálokon. Az egyébként nem is új, hanem évek óta működő oldalak, mint a Viszony.hu vagy a Puncs.hu szüntelenül hirdette magát a nyár folyamán.

A Puncs.hu a Sugar Daddy-k és Sugar Baby-k társkereső oldala, amely definíciója szerint olyan emberekhez szól, „akik kapcsolatra vágynak, és azt szeretnék tapasztalt párral megélni. Ez a szolgáltatás azoknak készült, akik megosztanák életük egy szeletét a másikkal, akit kölcsönösen boldoggá tudnak tenni.

Az oldal szép köntösbe csomagolja és adja el azt az ősi hivatást, amelyet hétköznapi nyelven csak prostitúciónak hívunk. Ugyanis ne tévedjen el az olvasó, a Sugar Daddy olyan tapasztalt (tehát idős) férfi (vagy nő), aki gazdag és fiatal csinos nőre (vagy férfire) vágyik, akire hajlandó jelentős mennyiségű pénzt is áldozni (Sugar Baby).

Egy másik szeretői viszonyra épülő oldal a Viszony.hu, ami talán azért súlyosabb, mint az előbb említett portál, mert ahogyan az a nevében is benne van: házasságon vagy kapcsolaton kívüli társkeresőről van szó.

A reklámban szereplő nőből árad a büszkeség és úgy tesz, mintha a férje afférja cseppet sem érdekelné.

Ezekkel az oldalakkal a legnagyobb probléma az, hogy olyan hamis üzenetet hordoznak, amely legálissá próbálja tenni a szeretői viszonyt házasság és kapcsolat mellett, továbbá elhiteti, hogy a szeretetet lehet aranyban mérni. Társadalmunk efféle oldalak felé támasztott igénye viszont még elgondolkodtatóbb…

Iratkozzon fel hírlevelünkre